مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:052023-01-10اقتصادي

تامین 70 درصدی کودهای شیمیایی در استان همدان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: بیش از 70 درصد کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزی استان تاکنون تأمین شده است.

- بهروز الیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال بالغ بر 120 هزار تن انواع کودهای یارانه دار برای استان همدان تأمین شد، اظهار کرد: بیش از 70 درصد کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزی استان تاکنون تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه انواع کودهای شیمیایی از مبادی و پتروشیمی های کشور از جمله عسلویه، بندرامام خمینی (ره)، بندرعباس، کرمانشاه، مرودشت و لردگان به مقصد استان حمل می شوند، عنوان کرد: این کودها، در انبارهای شرکت و همچنین انبارهای کارگزاران شرکت در سراسر استان تخلیه و بلافاصله بر اساس سامانه پهنه بندی توزیع و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تصریح کرد: هم اکنون، بیش از 15 هزار و 700 تن ذخیره راهبردی این نهاده مهم است.

الیاسی از توزیع بیش از 43 هزار تن کودهای شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه در استان نیز خبر داد و افزود: حدود 12 هزار تن انواع کود شیمیایی از ذخیره انبارهای شرکت به صورت شبانه روزی بارگیری و به مقصد شهرستانهای استان حمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 70 درصدی کودهای شیمیایی در استان همدان

تامین 70 درصدی کودهای شیمیایی در استان همدان