مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:012023-01-08سياسي

ضرورت توجه به گلستان در بودجه 1402/ استفاده از ظرفیت های گردشگری گلستان صفر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، صبح امروز نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بودجه 1402 باید براساس برنامه هفتم، پایه ریزی شده و بعد از تدوین آن باید به مجلس ارائه شود.

وی با بیان اینکه بودجه بدون برنامه معنایی ندارد، اضافه کرد: دو ماه تا پایان سال باقی مانده و دولت باید در این زمینه زودتر اقدام کنند.

سنگدوینی گفت: تمام رایزنی ها را برای افزایش میزان بودجه مخصوصاً در سرفصل هایی که دچار محرومیت و کمبود هستیم، انجام خواهیم داد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گلستان، استان کشاورزی بوده اما به خام فروشی مبتلا است و باید در زمینه تکمیل زنجیره تولید و ایجاد صنایع تکمیلی و ماندن ارزش افزوده در استان اقدام عاجلی اندیشیده شود.

سنگدوینی اضافه کرد: در زمینه آب شرب و کشاورزی مشکلات جدی داریم و علی رغم اینکه وزارت نیرو، اعتبارات این بخش را افزایش داده اما تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی است.

نماینده مردم گرگان ادامه داد: بیمارستان های گلستان فرسوده اند و باید توجه ویژه ای به این بخش در لایحه بودجه شود.

سنگدوینی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری پتروشیمی گلستان خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بعد از 18 سال بزودی آغاز خواهد شد و مشکل 90 هزار سهامدار آن برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به گلستان در بودجه 1402/ استفاده از ظرفیت های گردشگری گلستان صفر است

ضرورت توجه به گلستان در بودجه 1402/ استفاده از ظرفیت های گردشگری گلستان صفر است