مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:002023-01-07حوادث

سرقت موجودی حساب با استفاده از همراه بانک جعلی


کلاهبردار اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با ادله دیجیتال موجود در پرونده اظهار داشت یک نرم افزار جعلی شبیه همراه بانک اصلی طراحی کردم و با این روش از بیش از 15 نفر از شهروندان با ارزش ریالی حدود هفت میلیارد ریال کلاهبرداری کردم.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز چهارصد میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد برای نصب نرم افزار همراه بانک به روزرسانی شده یکی از بانک های رسمی کشور در موتور جستجوگر گوگل اقدام به جست وجو کرده و پس از مشاهده و دانلود اولین لینک نرم افزار که مشابه نرم افزار اصلی بانک بوده، به صورت ناآگاه نرم افزار مخرب را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در دام سارقان اینترنتی گرفتارشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت موجودی حساب با استفاده از همراه بانک جعلی

سرقت موجودی حساب با استفاده از همراه بانک جعلی