مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:102023-01-05سياسي

حجت الإسلام شهید سجاد شهرکی فراموش شدنی نیست


نماینده ویژه رییس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: حجت الإسلام شهید سجاد شهرکی به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست و خدماتش نیز همیشه به یادها خواهند ماند.

- حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی و هییت همراه در سفر به سیستان و بلوچستان، به نمایندگی از رییس سازمان تبلیغات اسلامی، به دیدار خانواده حجت الإسلام شهید سجاد شهرکی رفت و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار با ابلاغ سلام رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همسر شهید، گفت: دشمن وجود حجت الإسلام سجاد شهرکی را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانست.

وی ادامه داد: لباس روحانیت به معنای مرزبانی عقیدتی و جغرافیایی سربازان گمنام است، از باب عدم بهره مندی مردم و ساکنان منطقه محل فعالیتشان از خدمات و فعالیت های شهید در مسجد مولای متقیان(ع) بسیار ناراحتیم، خدمات صورت گرفته از سمت شهید شهرکی با توجه به حضور و فعالیتهای در حال انجام، ملموس و غیر قابل انکار است.

مدیر کل هسته مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی، بیان کرد: دشمن می داند چه افرادی را باید از ما بگیرد، آنها احساس کردند اگر حجت الإسلام شهید سجاد شهرکی با ویژگی هایی که دارد زنده بماند، قطعا نمی توانند در بخشی از زاهدان به اهداف شوم خود با فعالیت هایی که انجام می دهد دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الإسلام شهید سجاد شهرکی فراموش شدنی نیست

حجت الإسلام شهید سجاد شهرکی فراموش شدنی نیست