مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:102023-01-04سياسي

حاجی زاده: شهید سلیمانی تمام ملت را در دایره نظام می دید


سردار سلیمانی معتقد بود ما 85 میلیون جمعیت هستیم که همه در دایره نظامند و اگر در این بین افرادی هستند که شاید مشکلاتی داشته باشند و به برخی تکالیف درست عمل نکنند، - فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سردار سلیمانی معتقد بود ما 85 میلیون جمعیت هستیم که همه در دایره نظامند و اگر در این بین افرادی هستند که شاید مشکلاتی داشته باشند و به برخی تکالیف درست عمل نکنند، نباید آنان را سریع از دایره انقلاب کنار گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده با حضور در برنامه ملک سلیمان ویژه سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با بیان اینکه آشنایی ما با شهید حاج قاسم سلیمانی به سال های ابتدایی دفاع مقدس باز می گردد، اظهار کرد: البته جوانان آن موقع هم دنبال چهره ها و سلبریتی های آن دوران بودند و سلبریتی های ما فرماندهان لشکرها و تیپ ها بودند.

ما با نام افرادی مانند شهیدان سلیمانی، همت، طهرانی مقدم، باکری، خرازی و بسیاری از دیگر آشنا بودیم و با نام شان زندگی می کردیم.

وی افزود: ما با ایشان آشنا بودیم و شاید آن زمان ایشان ما را نمی شناخت و عمده همکاری ما بعد از جنگ عمدتا شروع شد، و وقتی ایشان فرمانده نیروی قدس منصوب شدند و به مرور ارتباطات گسترده تر و دوستی ها بیشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی زاده: شهید سلیمانی تمام ملت را در دایره نظام می دید

حاجی زاده: شهید سلیمانی تمام ملت را در دایره نظام می دید