مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:252023-01-04سياسي

آقای رییس جمهور گلستان را دریابید/ تخصیص بودجه مقدم بر سفر دوم است


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با تشریح تخصیص مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان، گفت: سفر رییس جمهور به استان ها به طور 100 درصد انجام می شود اما وضع تخصیص بودجه ها و تحقق مصوبات خوب نیست.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با تشریح تخصیص مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان، گفت: سفر رییس جمهور به استان ها به طور 100 درصد انجام می شود اما وضع تخصیص بودجه ها و تحقق مصوبات خوب نیست.

رحمت الله نوروزی امروز چهارشنبه 14 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه جنگل های سرسبز و زیبای گلستان، چشم مسئولان را به خود خیره کرده حال آنکه در درون این سرسبزی، فقر خوابیده و شاخص های استان گلستان نشان می دهد که خروج استان از این وضعیت نیازمند عزم ملی و اراده جدی است.

وی بر ضرورت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان تأکید کرد و افزود: در نخستین سفر رییس جمهور به استان گلستان 12 هزار و 500 میلیارد تومان مصوبه به تصویب رسید که این مهم باید به طور 100 درصدی تخصیص یابد و نمایندگان مجلس، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران کل باید در قالب یک همت جمعی پای کار بیایند و برای تحقق مصوبات مطالبه گری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور گلستان را دریابید/ تخصیص بودجه مقدم بر سفر دوم است

آقای رییس جمهور گلستان را دریابید/ تخصیص بودجه مقدم بر سفر دوم است