مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:152023-01-03سياسي

مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت های آزاده دنیا است


رییس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت های آزاده دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور صبح سه شنبه در جمع مردم ایلام به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز نه تنها در ایلام و شهرهای ایران بلکه مردم دنیا در کشورهای مختلف به نام و یاد حاج قاسم سلیمانی مجالس تشکیل داده و در فراق او ناله و مویه می کنند.

وی افزود: آن روزی که خبر شهادت حاج قاسم به مردم رسید جمعیت میلیونی تشییع کننده پیکر شهیدسلیمانی که بعد از رحلت امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود، همه به میدان آمده و این به دلیل محبوبیت حاج قاسم بوده و باید بدانیم که راز این محبوبیت در چه بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور با اشاره به راز محبوبیت مومنان در قرآن گفت: قرآن می فرماید آنهایی که اهل ایمان و مومن هستند خداوند متعال آنها را محبوب می کند اما برخی مومنان زبانی هستند برای اینکه ایمان، یک امر قلبی است و معیار آن به عمل کردن است و بعد از عمل هم استقامت، ایستادگی و پایمردی کردن است.

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه گفت: اینکه حاج قاسم و ما به اهل بیت و حضرت فاطمه زهرا (س) ارادت داریم برای این است که ایشان زمانی که در معرض آزمایش قرار می گرفتند با تمام وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت های آزاده دنیا است

مکتب شهید سلیمانی الگوی ملت های آزاده دنیا است