مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:552023-01-02سياسي

نقاط ضعف و قوت کمیته های اربعین احصا شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر ارزیابی اقدامات ستاد اربعین سال گذشته، گفت: احصاء نقاط ضعف و قوت در رفع مشکلات سال گذشته کمک می کند و رفع نقاط ضعف از تکالیف کمیته های ذیل ستاد است.

- سیدمحمدرضا طالبی، امروز دوشنبه 11 دی در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) استان، ضمن عرض تهنیت و تسلیت سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در ایران به لطف پروردگار، نعمت های بیشمار و بی نظیری داریم که از بزرگترین آن ها، نعمت امامت و ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اعتقادات ما به قرآن، ائمه اطهار(ع)، آموزه های دینی و شریعت روز به روز راسخ تر و پابرجاتر می شود.

معاون سیاسی استاندار، حضور در پیاده روی عظیم اربعین را از جمله باورهای ارزشمند خواند و گفت: پیاده روی اربعین از رویدادهای عظیم و مهم بین المللی است که نه تنها در ایران، عراق و در بین شیعیان بلکه در تمام دنیا مورد اقبال قرار گرفته است.

طالبی بیان کرد: تمام مردم دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان به این رویداد عظیم تاریخی اقبال و اعتقاد دارند و در این اجتماع بزرگ شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ضعف و قوت کمیته های اربعین احصا شود

نقاط ضعف و قوت کمیته های اربعین احصا شود