مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:352023-01-01سياسي

دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود


فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از انقلاب است، گفت: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

- رشت- فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از انقلاب است، گفت: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر محمد علی جعفری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار در تالار مرکزی رشت با اشاره به اینکه اثرات قیام میرزا کوچک و مبارزات سردار سلیمانی خارج از مرزهای کشور است، گفت: میرزا کوچک مردانه و مجاهدانه در برابر متجاوزان به فرهنگ و اعتقاد ملت ایستاد و پیامدهای بزرگی را از خود بر جای گذاشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اثرات قیام میرزا در سطح جهانی بیان کرد: قیام میرزا همانند انقلاب اسلامی برگرفته از مفاهیم دینی، ملی و منطقه ای بود و به مردم اتکا داشت و ثابت کرد که می توان با تکیه بر ایمان کارهای نشدنی انجام داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگو گرفته از قیام میرزا کوچک است، افزود: انقلاب اسلامی حاصل مبارزات سربداران و سردارانی است که نظیر آن در تاریخ اسلام وجود ندارد و وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود

دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود