مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:102023-01-01اقتصادي

واگذاری ماموریت جدید به سازمان زمین شناسی


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین شناسی از ابلاغ خدمات جدید سازمان متبوع خود از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد و گفت: - این سازمان با بیش از 6 دهه در حوزه تهیه اطلاعات پایه حاکمیتی علوم زمین و اکتشاف ذخایر معدنی کشور فعالیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس رضا جدیدی افزود: در سال 1397 سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اقدام به تعریف و تصویب شناسنامه خدمات دستگاه در حوزه های فعالیتی خود با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور کرد که شامل 5 خدمت اصلی و 34 زیر خدمت بود.

وی ادامه داد: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور پس از گذشت حدود 4 سال از دریافت و تصویب خدمات مذکور، به دلیل تغییر در ساختار فرآیندهای اصلاح کار خود بر مبنای مستندسازی و بهبود فرآیندها و همچنین در راستای هم افزایی و افزایش بازدهی انجام خدمات، اقدام به باز تعریف خدمات خود کرد که منجر به ابلاغ 5 خدمت اصلی شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور خاطرنشان کرد: 5 خدمت ارائه خدمات فنی زمین شناسی و مخاطرات طبیعی ، ارائه خدمات فنی اکتشاف ذخایر معدنی ، تولید و ارائه اطلاعات پایه، داده های توصیفی و رقومی زمین شناسی و اکتشافی ، ارائه خدمات آزمایشگاهی زمین شناسی و اکتشافی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ماموریت جدید به سازمان زمین شناسی

واگذاری ماموریت جدید به سازمان زمین شناسی