مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:302022-12-18اقتصادي

پرداخت 593 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون 593 مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله صالحی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 593 مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ارائه شده است، گفت: ارزش این خدمات 13 میلیارد تومان بوده که از محل منابع داخلی این نهاد و هم افزایی آن با کمک های مردمی، خیران ونیکوکاران تامین و هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.

وی در ادامه از پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.

صالحی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض الحسنه و معوض خود را با هدف گره گشایی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 593 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

پرداخت 593 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی