مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 04:152022-12-18حوادث

شهادت دومین جوان فلسطینی در حادثه زیرگیری با خودرو


پس از چند ساعت از حادثه زیرگیری با خودرو توسط یک شهرک نشین صهیونیست، دومین جوان فلسطینی نیز که در این حادثه زخمی شده بود، به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دومین جوان فلسطینی که در حادثه زیرگیری با خودرو از سوی یک شهرک نشین صهیونیستی زخمی شده بود، ساعاتی پیش به شهادت رسید.

نام این جوان فلسطینی مهند مطیر اعلام شده که به همراه برادرش در جنوب نابلس با خودروی یک شهرک نشین جنایتکار اسراییلی زیرگرفته شده بود و در کمتر از چند ساعت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

قبل از این، محمد برادر مهند در این حادثه جنایتکارانه به شهادت رسیده بود.

براساس گزارش ها، یک شهرک نشین جنایتکار اسراییلی شامگاه شنبه دو جوان فلسطینی را در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس با خودرو زیر گرفت که طی آن یکی از این جوانان بلافاصله به شهادت رسید.

زکریا فیاله ، مدیر دفتر استاندار قدس در اردوگاه قلندیا تاکید کرد که در این حادثه جنایتکارانه که به عمد انجام شده، دو برادر به نام های محمد و مهند مطیر با خودروی این صهیونیست زیرگرفته شدند.

این شهرک نشین جنایتکار، این دو برادر فلسطینی را که برای تعویض چرخ خودرویشان کنار جاده توقف کرده بودند، به عمد زیر گرفته و پا به فرار گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دومین جوان فلسطینی در حادثه زیرگیری با خودرو

شهادت دومین جوان فلسطینی در حادثه زیرگیری با خودرو