مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-16حوادث

پلیس: کروکی تصادف فقط برای خسارت بالای 20 میلیون


نیازی نیست در تصادفات خسارتی زیر بیست میلیون تومان منتظر حضور پلیس باشند و ترافیک ایجاد نمایند - رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا؛ سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص دریافت خسارت در تصادفات خسارتی زیر بیست میلیون تومان و نحوه و شرایط مراجعه به بیمه توضیح داد و گفت: در صورت وقوع تصادف خسارتی، ابتدا رانندگان می بایست سریعاً ضمن خونسردی خود را حفظ نمایند؛ وسیله نقلیه را به منتهی الیه سمت راست راه و به یک محل امن هدایت نمایند.

وی افزود: اگر تصادف خسارتی باشد و خسارت زیر مبلغ بیست میلیون تومان باشد و رانندگان با یکدیگر توافق داشته باشند و مقصر حادثه تقصیر خود را قبول داشته و اختلافی بین آنها وجود نداشته باشد و هر دو وسیله نقلیه دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند می توانند به اتفاق یکدیگر به شرکت بیمه مراجعه نمایند و تا سقف 20 میلیون تومان بدون کروکی پلیس و بدون گزارش پلیس خسارت خود را دریافت نمایند.

وی افزود: پس نیازی نیست در تصادفات خسارتی زیر بیست میلیون تومان منتظر حضور پلیس باشند و ترافیک ایجاد نمایند و می توانند با توجه به موارد ذکر شده به بیمه مراجعه و خسارت خود را دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: کروکی تصادف فقط برای خسارت بالای 20 میلیون

پلیس: کروکی تصادف فقط برای خسارت بالای 20 میلیون