مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-16سياسي

استقبال پرشور مردم از دولت سیزدهم وظیفه مسؤولین را سنگین تر کرد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به استقبال گسترده مردم خراسان جنوبی از رییس جمهور و دولتمردان گفت: این حضور گسترده مردم ایجاب می کند که دولت بیش از پیش به برای مسئولیتی که بر عهده دارد خود را آماده تر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در نشست شورای برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به خراسان جنوبی دل مردم را شاد کرد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم این استان در مراسم استقبال از رییس جمهور دل دولت انقلابی را نیز شاد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این حضور گسترده مردم ایجاب می کند که دولت بیش از پیش به برای مسئولیتی که بر عهده دارد خود را آماده تر کند، افزود: این دولت علاوه بر خدمت رسانی به مردم باید بارهای بر زمین مانده از گذشته را نیز بردارد و این آمادگی ویژه ای می خواهد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: هر وقت دولت انقلابی و مردمی روی کار آمد، دشمن روی به فتنه گری آورد و تجربه های گذشته نیز همین را نشان می دهد.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه در فتنه اخیر دشمن هجمه سنگینی را علیه کشور آغاز کرد، افزود: اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی و شناختی و یک نامردی بود که تمام دنیای کفر را به جنگ ما آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور مردم از دولت سیزدهم وظیفه مسؤولین را سنگین تر کرد

استقبال پرشور مردم از دولت سیزدهم وظیفه مسؤولین را سنگین تر کرد