مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-16سياسي

تصویب لایحه رای گیری استقلال پورتوریکو در مجلس نمایندگان آمریکا


لایحه پورتوریکو برای خودمختاری بیشتر در مجلس نمایندگان ایالات متحده در حالی مورد حمایت قرار گرفت که این مجلس لایحه ای را برای همه پرسی در مورد سه اقدام احتمالی برای این منطقه تصویب کرد، - لایحه پورتوریکو برای خودمختاری بیشتر در مجلس نمایندگان ایالات متحده در حالی مورد حمایت قرار گرفت که این مجلس لایحه ای را برای همه پرسی در مورد سه اقدام احتمالی برای این منطقه تصویب کرد، اگرچه این اقدام شانس کمی برای تصویب در سنا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، قانون وضعیت پورتوریکو شرایطی را برای یک همه پرسی الزام آور در مورد سه گزینه ارائه می دهد که شامل استقلال کامل، ایالت یا حاکمیت ایالات متحده با انجمن رسمی ایالات متحده، مشابه با جزایر مارشال و میکرونزی می شود.

ال گریجالوا ، نماینده دموکرات و حامی اصلی این لایحه گفت، اینکه این لایحه در سنا رای بیاورد یا نه یک سابقه بسیار مهم تاریخی برای پورتوریکو ایجاد می کند.

وی چهارشنبه شب در جلسه استماع کمیته مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این لایحه به مردم پورتوریکو که از قضا شهروندان آمریکایی هستند می گوید که این انتخابات بالاتر از حد انتظار است و پیامدهای آن نیز همینطور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه رای گیری استقلال پورتوریکو در مجلس نمایندگان آمریکا

تصویب لایحه رای گیری استقلال پورتوریکو در مجلس نمایندگان آمریکا