مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-15سياسي

هر جایی به وجود ارتش نیاز است جزو اولین ها خواهیم بود


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معبر اصلی شرق به غرب کشور از زنجان می گذرد و تیپ 216 زرهی استان زنجان اولین تیپی بود که در این معبر قرار گرفته و مسئولیت نظامی خود را در اتفاقات و بلایای طبیعی ایفا می کند.

- امیرسرتیپ نوذر نعمتی عصر امروز (24 آذر ماه) در مراسم افتتاح معبر داخل و معبر شرقی پادگان (بزرگراه شهید سلیمانی) زنجان که همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان محقق شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه تیپ زرهی 216 ارتش زنجان یادآور دلاوری های شهید مخبری است، اظهار کرد: معبر اصلی شرق به غرب کشور از زنجان می گذرد و یک معبر گذرگاهی استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه شرق و غرب ما است.

وی با بیان اینکه تیپ 216 زرهی استان زنجان اولین تیپ زرهی بوده که در این معبر قرار گرفت و نزدیک ترین تیپ زرهی به منطقه شمال غرب کشور است، افزود: تیپ 216 زرهی زنجان یک ماموریت نظامی دارد که باید آن را انجام دهد اما وجود همکاران ما در استان ها و شهرستان ها در روزهای عادی ملموس به نظر نمی رسد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما در دوران پربرکت انقلاب اسلامی تلاش بسیاری به عنوان سربازان ولایت انجام دادیم و در جایی که نیاز است سعی کرده ایم جزو اولین ها باشیم، گفت: خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جایی به وجود ارتش نیاز است جزو اولین ها خواهیم بود

هر جایی به وجود ارتش نیاز است جزو اولین ها خواهیم بود