مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 07:352022-12-14بين الملل

رژه گروه های مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین


ده ها تن از نیروهای مقاومت فلسطین با برگزاری رژه نظامی در اردوگاه آوارگان فلسطین در جنین در شمال کرانه باختری رود اردن، قدرت خود را به رخ رژیم صهیونیستی کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی ، این رژه نظامی در جریان حضور ده ها نفر از نیروهای مقاومت به مناسبت مراسم ترحیم چهلم فاروق سلامه یکی از فرماندهان شهید گردان های جنین از سرایای قدس؛ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی برگزار شد.

در این رژه که در چندین خیابان جنین برگزار شد، دهها تن از نیروهای مقاومت مسلح شامل سرایای قدس، گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس و شاخه های نظامی دیگر گروه های مقاومت حضور داشتند که نقاب بر چهره زده بودند.

براساس این گزارش، این رژه حامل چندین پیام بود، از جمله این که رژیم صهیونیستی باید بداند که مقاومت به قوت خود باقی است و تمام گروه های فلسطینی در مقابله با صهیونیست ها متحد هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای سوم نوامبر سال جاری از شهادت فاروق سلامه 28 ساله به همراه محمد خلوف 14 ساله و زخمی شدن چهار تن در نتیجه شلیک با سلاح جنگی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در یورش به جنین خبر داده بود.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه های اخیر بشدت افزایش یافته است؛ به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه گروه های مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین

رژه گروه های مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین