مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-09اجتماعي

هوای امروز اصفهان آلوده است


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هجدهم آذر ماه با میانگین 116 وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر بر اساس داده های چهار ایستگاه فعال در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز جمعه هجدهم آذر ماه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

بر اساس داده های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلانشهر در ایستگاه پایش خیابان های احمدآباد با 130، استانداری با 110 و پروین با 135 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس و در ایستگاه رودکی با 90 AQI در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.

امروز وضعیت کیفیت هوای شاهین شهر با شاخص 88 در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شده و ایستگاه های مبارکه، منطقه صنعتی سجزی؛ دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان دائم قطع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سکون نسبی و افزایش غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هشدار سطح زرد رنگ هواشناسی به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای امروز اصفهان آلوده است

هوای امروز اصفهان آلوده است