موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-08بين الملل

بحران اعتصاب کامیون داران در کره جنوبی؛ سئول فرمان بازگشت به کار داد


با تداوم اعتصاب کامیون داران در کره جنوبی، مقام های سئول درباره پیامدهای اعتراضات برای اقتصاد این کشور هشدار دادند و بر لزوم اجرای فرمان بازگشت به کار کامیون داران تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تداوم اعتصاب های کامیون داران در کره جنوبی، چو کیونگ-هو وزیر دارایی این کشور پنجشنبه (هشتم دسامبر) در یک کنفرانس خبری تأکید کرد که اجرای فرمان آغاز به کار کامیون داران فولاد و سوخت اجتناب ناپذیر است زیرا تداوم اعتصاب آن ها آسیب های جدی به صنایع صادرات همچون اتومبیل و کشتی سازی وارد می کند.

بنابر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت کره جنوبی امروز فرمان بازگشت به کار را برای هزاران راننده کامیون این کشور صادر کرد که چند روز است برای موضوعات مربوط به کرایه حمل و نقل اعتصاب سراسری کرده اند.

سئول می گوید که تداوم اعتصاب ها در این کشور می تواند خدشه عمیقی به اقتصاد وارد آورد.

بر اساس این گزارش، اعتصاب های کامیون داران در کره جنوبی آن طور که مقام های این کشور می گویند تاکنون به صنایع داخلی این کشور همچون ساخت و ساز لطمه وارد کرده و آن را تحت تأثیر قرار داده است.

طبق این گزارش، فرمان بازگشت به کار ابتدا در تاریخ 29 نوامبر برای دو هزار و 500 کامیون داران بخش سیمان صادر و پس از آن به شش هزار راننده حمل فولاد و چهار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران اعتصاب کامیون داران در کره جنوبی؛ سئول فرمان بازگشت به کار داد

بحران اعتصاب کامیون داران در کره جنوبی؛ سئول فرمان بازگشت به کار داد