مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-08اقتصادي

برنامه ریزی وزارت راه برای لحاظ پیشنهادات بودجه ای در بودجه 1402


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی روز گذشته به ریاست مهرداد بذرپاش، - وزیر راه و شهرسازی روز های آتی را فرصتی مغتنم برای وزارت راه برای لحاظ پیشنهادات بودجه ای وزارتخانه در قانون بودجه 1402 برشمرد و گفت: باید تلاش شود در قانون بودجه 1402 و برنامه هفتم، پیشنهاد های وزارت راه در بخش بودجه ای لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی روز گذشته به ریاست مهرداد بذرپاش،   وزیر راه و شهرسازی، با حضور همه معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این جلسه، وزیر راه و شهرسازی ضمن استماع گزارشی از روند فعالیت های مختلف حوزه های حمل و نقل و مسکن، با اشاره به بخشی از انتظارات و برنامه های خود، اظهار داشت: از همه معاونت ها می خواهم که با جدیت به کار خود ادامه دهند و همچنین گزارشی هفتگی از روند فعالیت های خود و پروژه های در دست اجرا همراه با پیشرفت پروژه ها، ارایه کنند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه جلسات شورای معاونان هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد، روز های آتی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه راه و شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی وزارت راه برای لحاظ پیشنهادات بودجه ای در بودجه 1402

برنامه ریزی وزارت راه برای لحاظ پیشنهادات بودجه ای در بودجه 1402