مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-08بين الملل

اعتصاب 8 روزه در راه انگلیس/ کارکنان فرودگاه ها هم اعتصاب می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کارکنان واحد مرزی انگلیس در فرودگاه های مهم و اصلی این کشور از جمله فرودگاه «هیترو» لندن توافق کردند تا به مدت هشت روز در ماه میلادی جاری (دسامبر) اعتصاب کنند.

- در پی نارضایتی کارکنان بخش های دولتی و خصوصی انگلیس از وضعیت معیشتی، کارکنان واحد مرزی در فرودگاه های سراسر این کشور در شلوغ ترین روز های سال به مدت 8 روز اعتصاب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کارکنان واحد مرزی انگلیس در فرودگاه های مهم و اصلی این کشور از جمله فرودگاه هیترو لندن توافق کردند تا به مدت هشت روز در ماه میلادی جاری (دسامبر) اعتصاب کنند.

 رسانه های استرالیایی در این خصوص گزارش کردند آن دسته از استرالیایی هایی که برای کریسمس به بریتانیا سفر می کنند باید انتظار مواجهه با هرج و مرج و اختلال را در پی اعتصاب های گسترده در انگلیس داشته باشند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه خدمات عمومی و تجاری انگلیس اعلام کرد که اعضای این اتحادیه در فرودگاه های گاتویک ، هیترو ، منچستر ، بیرمنگام و کاردیف از تاریخ 23 دسامبر تا 31 دسامبر (دوم تا 10 دی ماه) و در شلوغ ترین روز های سال برای مسافرت های بین المللی به مدت هشت روز اعتصاب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب 8 روزه در راه انگلیس/ کارکنان فرودگاه ها هم اعتصاب می کنند

اعتصاب 8 روزه در راه انگلیس/ کارکنان فرودگاه ها هم اعتصاب می کنند