مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-08سياسي

اردوهای راهیان نور راهی برای خودسازی دانش آموزان و دانشجویان


اردوهای راهیان نور راهی برای خودسازی دانش آموزان و دانشجویان است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: اردوهای راهیان نور راهی برای خودسازی دانش آموزان و دانشجویان است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، 17 آذرماه، در جلسه قرارگاه راهیان نور استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با توجه به اهمیت ویژه برگزاری اردوهای راهیان نور، صرفا موضوع اعتبارات نباید مانع از اجرای آن شود، اظهار کرد: نیاز است با کمک تمام دستگاه های اجرایی استان این اردوها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حسین نژاد خودسازی دانش آموزان و دانشجویان مهم ترین ارمغان اردوهای راهیان نور دانست و افزود: قسمت عمده این سفر علاوه بر تعاملات اخلاقی دانش آموزان، حضور راویان سفر است.

وی وجود راویان سفر را مهم ترین عامل در انتقال بیان شهادت طلبی ها بیان کرد و گفت: انتقال موضوعات شهادت طلبی ها و ایثارگری ها می تواند برای نسل های آینده نیز تاثیرگذار باشد.

اعزام 1000 دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور ابوالقاسم اکبری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: هماهنگی های اعزام یک هزار دانش آموز دختر و پسر خراسان شمالی به اردوی راهیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور راهی برای خودسازی دانش آموزان و دانشجویان

اردوهای راهیان نور راهی برای خودسازی دانش آموزان و دانشجویان