مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-08بين الملل

زلنسکی: جنگ اوکراین سال آینده به پایان می رسد


رییس جمهور اوکراین در اظهاراتی جدید گفته که جنگ اوکراین سال آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در یک پیام ویدئویی برای وبگاه تحلیلی-خبری پولیتیکو گفت که جنگ اوکراین سال آینده به پایان می رسد.

وی در این پیام در ارتباط با تخمین زمان پایان جنگ اوکراین گفت: معتقدم که مردم اوکراین سال آینده بانفوذترین خواهند بود، البته در زمان برقراری صلح .

روسیه در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند 1400)، عملیات نظامی در اوکراین را آغاز کرد و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه هدف از این عملیات را حفاظت از مردمی که برای هشت سال در معرض قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار داشتند ، اعلام کرد.

پوتین در راستای اجرای هدف مذکور، اعلام کرد که به دنبال خلع سلاح و نازی زدایی اوکراین و محاکمه تمامی مجرمان جنگی است که مسئول جنایات خونبار علیه غیرنظامیان در دونباس هستند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 ماه مارس، وظایف اصلی مرحله اول را کامل کردند و به طرز چشمگیری پتانسیل رزمی اوکراین را کاهش دادند.

به گفته مقام های ارشد روسیه، هدف نهایی عملیات نظامی روسیه، آزادی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: جنگ اوکراین سال آینده به پایان می رسد

زلنسکی: جنگ اوکراین سال آینده به پایان می رسد