مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 22:352022-12-07سياسي

ایران راه عزت و پیشرفت خود را شناخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در دیداری دوستانه و صمیمی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در محل این سازمان برگزار شد، - معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم گرامیداشت گفت: گرامیداشت روز دانشجو تکرار این باور است که ایران سلطه پذیر نیست و راه عزت و پیشرفت خود را شناخته و دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در دیداری دوستانه و صمیمی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در محل این سازمان برگزار شد، گفت: نشست با دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران، فرصت مغتنمی بود تا با آن ها درباره مسائل مختلف روز کشور به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی افزود: در تاریخ کشور ما 16 آذر روز بسیار مهمی است.

روزی که دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در فرآیند سلطه ستیزی و مبارزه با استکبار مورد تهاجم قرار گرفتند و در برابر سلطه آمریکایی ها ایستادند.

رییس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه هنوز هم کشور امریکا برخلاف میل و اراده ملت ایران حرکت کرده و مسیر خود را طی می کند، تصریح کرد: بعد از این هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران راه عزت و پیشرفت خود را شناخته است

ایران راه عزت و پیشرفت خود را شناخته است