مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-07اجتماعي

افتتاح موزه فناوری­ های نوین و پارک علم و فناوری شهید طهرانی مقدم در هفته پژوهش


سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: موزه فناوری­ های نوین و پارک علم و فناوری شهید طهرانی مقدم در مراسم روز پژوهش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مجتبی قربانی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با بیان اینکه هفته پژوهش امسال با رنگ و رویی متفاوت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، توسعه فناوری و نوآوری را در دستور کار خود قرار داده و برنامه های متنوعی را برای هفته پژوهش در نظر گرفته است.

    وی با بیان اینکه به منظور حفظ یکپارچگی و برگزاری هماهنگ مراسم هفته پژوهش، برنامه های هفته پژوهش امسال هماهنگ با ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری از 19 تا 25 آذر برگزار می شود، افزود: با حضور دانشکده ها و معاونت ­ها در هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه بزرگی از دستاوردهای پژوهشی، علمی و فناوری دانشگاه برگزار می­ شود که در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی عمومی و تخصصی فعالیت خواهد کرد.

    قربانی افزود: در آیین ملی هفته پژوهش و فناوری که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، از اساتید، دانشجویان، کارشناسان و مدیران برتر در حوزه معاونت پژوهش و فناوری تقدیر خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موزه فناوری­ های نوین و پارک علم و فناوری شهید طهرانی مقدم در هفته پژوهش

افتتاح موزه فناوری­ های نوین و پارک علم و فناوری شهید طهرانی مقدم در هفته پژوهش