مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-07سياسي

سرمایه اجتماعی هلال احمر یک ثروت است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: هلال احمر جزو سازمان های ثروتمند است، چراکه از یک سو داوطلبانی که انگیزه خدمت نوع دوستانه و خداپسندانه دارند را در اختیار داشته و از سوی دیگر دارای سرمایه اجتماعی بوده که به راحتی به دست نیامده است.

- سید مهدی قریشی امروز چهارشنبه 16 آذرماه در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: نام گذاری یک روز به عنوان روز جهانی داوطلبان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر نموده و اهمیت آن را متوجه شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به تلاش ها و فعالیت های داوطلبان در برنامه های گوناگون گفت: زحمات آنان در ایام کرونا و سایر حوادث کشور ستودنی است و باید در چنین مناسبت هایی این تلاش ها در موردتقدیر و تشویق قرار گیرد.

وی انگیزه اصلی داوطلبان را حس نوع دوستی دانست و افزود: در آموزه های دینی ما به خدمت به همنوع و کار خیرخواهانه تأکید بسیاری شده و این نوع دوستی نیز در دین ما موردتوجه بوده است و بهترین شاهد مثالش، نامه امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام به مالک اشتر است، آنجا که به مالک سفارش می کند که مردم یا برادر دینی تو هستند و یا در آفرینش با تو برابرند که در اینجا حضرت به صراحت بیان نموده اند که باید به همنوع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه اجتماعی هلال احمر یک ثروت است

سرمایه اجتماعی هلال احمر یک ثروت است