مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-07اقتصادي

مشاغل خانگی مورد توجه دولت در زیست بوم ملی اشتغال


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی، توجه به مشاغل خانگی است که می تواند برای رونق اقصادی و توسعه اشتغال مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

- حامد آرامش در نهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت مردم در استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که ذیل زیست بوم ملی اشتغال مورد توجه دولت قرار دارد، مشاغل خانگی است، چرا که این نوع از مشاغل در مقایسه با سایر شغل ها، هزینه های به مراتب کمتری دارند و خانواده محور هستند.

وی افزود: رویکرد دولت در زمینه مشاغل خانگی این است که کارگاه های مستقل خانگی را که از دیرباز در خانه های خود مشغول به فعالیت بوده اند را به کارگاه های گروهی تبدیل کند و تحت نظر یک فرد پشتیبان کننده انجام فعالیت نکنند تا زمینه فروش تولیدات و اتصال به بازارهای هدف بهتر فراهم شود.

رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در راستای تسهیل شرایط صدور مجوز مشاغل خانگی و حذف امضاهای طلایی، اقدامات بی نظیری صورت گرفته است، یادآور شد: در حال حاضر تمامی مجوزهای مشاغل خانگی در مدت زمان کم و بصورت الکترونیکی صادر می شود و افراد می توانند برای دریافت مجوز متناسب با نوع گرایشی که آموزش دیده اند و قصد فعالیت دارند، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی مورد توجه دولت در زیست بوم ملی اشتغال

مشاغل خانگی مورد توجه دولت در زیست بوم ملی اشتغال