مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-07سياسي

تبریک روز دانشجو از سوی مقامات استانی در یزد


مسئولان و مقامات ارشد استان یزد با صدور پیامهایی جداگانه یا در قالب سخنرانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرارسیدن 16 آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفتند.

- مهران فاطمی استاندار یزد در پیام خود آورده است؛ دانشجو، سمبل و نماد آگاهی جویی و آگاهی بخشی است که در پرتو تلاش و سختکوشی هوشمندانه و بهره گیری از شور و طراوت جوانی، می تواند ترسیم گر آینده ای روشن و افقی درخشان برای خویش و جامعه خود باشد.

نقش فروزنده جامعه دانشجویی ایران عزیز اسلامی در عرصه های مختلف، نقشی محوری و بیداری آفرین در دوران های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی است که عالی ترین نمونه آن را در پیشگامی جامعه دانشجویی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده ایم.

دانشجو همواره به عنوان چشم بیدار جامعه، آگاهانه و هوشمندانه پیش قراول اصلی خردورزی اجتماع در عرصه های مختلف بوده و می تواند در بستری از تعقل و روشنفکری دینی، حرکت ایران عزیز را به سمت قله های عزت و افتخار و پیشرفت و شکوفایی شتابان تر نماید.

استاندار در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دانشجو، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک و تهنیت گفته و توفیق آنان را در پرتو آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک روز دانشجو از سوی مقامات استانی در یزد

تبریک روز دانشجو از سوی مقامات استانی در یزد