مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-07حوادث

بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی مربوط به «کودک آزاری» است


مدیر مرکز سامانه اورژانس اجتماعی استان تهران اعلام کرد که بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی به خاطر کودک آزاری، دختران فرار و دختران آسیب دیده است که از میان آن ها بیشترین تماس ها مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازموضوع کودک آزاری است.

- بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی مربوط به کودک آزاری است مدیر مرکز سامانه اورژانس اجتماعی استان تهران اعلام کرد که بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی به خاطر کودک آزاری، دختران فرار و دختران آسیب دیده است که از میان آن ها بیشترین تماس ها مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازموضوع کودک آزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه اورژانس اجتماعی که در سال 1378 تدوین شده و قصد دارد با مداخلات روانی-اجتماعی، در پیشگیری از وقوع جرم و قضازدایی نقش مهمی ایفا کند، برنامه ای تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز اورژانس اجتماعی) خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 و تیم سیار اورژانس اجتماعی (خدمات اجتماعی سیار و پایگاه اجتماعی) است که هر کدام دستورالعمل مستقلی دارند.

تخصصی بودن ، به موقع بودن و در دسترس بودن از ویژگی های مهم این برنامه است.

برنامه اورژانس اجتماعی قصد دارد تا مداخلات روانی-اجتماعی را قبل مداخلات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند که این مسئله در پیشگیری از وقوع جرم و قضازدایی نیز نقش مهمی ایفا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی مربوط به «کودک آزاری» است

بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی مربوط به «کودک آزاری» است