مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-07سياسي

متلاشی شدن هسته های عملیاتی وابسته به منافقین


چند هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان های تهران، اصفهان و کردستان شناسایی و متلاشی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: به استحضار ملّت شریف ایران می رساند با الطاف الهی و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند چند هسته ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی نمایند.

هسته های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره زنی های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می زدند.

پس از ردیابی و شناسایی هسته های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت 10 عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین شد.

اعضای این هسته ها در عملیات های متعدّد تروریستی به پرتاب نارنجک دست ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره ای به مراکز فوق الاشاره پرداخته بودند و در حال طراحی اقدامات به مراتب شدیدتری بودند.

تمام فعالیت های تروریستی یادشده با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در کشور آلبانی صورت گرفته و در عملیات ها حتی از عناصر سابقه دار و قدیمی گروهک منافقین که در دهه 60 مورد عفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن هسته های عملیاتی وابسته به منافقین

متلاشی شدن هسته های عملیاتی وابسته به منافقین