مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 23:262022-12-06سياسي

انهدام 4 تیم تروریستی داعش در غرب کشور توسط ارتش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیرسرتیپ کیومرث ماسوری جانشین قرارگاه منطقه غرب نزاجا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 216 ارتش استان زنجان با یادآوری اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، جدایی طلبان ساز خود را زدند، اظهار کرد: آغاز جنگ تحمیلی و در حالی که تنها 30 درصد سازمانی یگان های نظامی ما در پادگان حضور داشتند، دو لشگر ارتش با کمک عشایر ایلام 53 روز در برابر دشمن ایستادگی کردند.

جانشین قرارگاه منطقه غرب نزاجا ادامه داد: در این دوران با کمک ارتش، بسیج و سپاه عراق عقب رانده شد و یک وجب از خاک کشورمان دست بیگانگان نیفتاد.

وی با بیان این که با اتمام جنگ همه یگان های نظامی جز ارتش به استان ها بازگشتند، اضافه کرد: ارتشی ها در مرزهای غرب و جنوب غرب ماندند و در حال حاضر نیز این حضور ادامه دارد که ثمره این موضوع علاوه بر امنیت، کشف قاچاق، سلاح و مهمات است.

سرتیپ ماسوری با یادآوری اینکه با تلاش های غیورمردان ارتش چهار تیم تروریستی داعش منهدم شد، تصریح کرد: اگر ارتشیان و سایر نیروهای مسلح نبودند، کشور ما به این ثبات امنیتی نمی رسید.

جانشین قرارگاه منطقه غرب نزاجا با تاکید بر اینکه نیروهای مسلحی که در خط حضور دارند امنیت داخلی کشور را برقرار کرده اند، اضافه کرد: وظیفه نیروهای مسلح برقراری امنیت است تا مسئولان ما با قدرت در همه عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 4 تیم تروریستی داعش در غرب کشور توسط ارتش

انهدام 4 تیم تروریستی داعش در غرب کشور توسط ارتش