مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-06ورزشي

تحلیل سایت انگلیسی از دستمزد 5 میلیون پوندی طارمی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت sportslumo نوشت: مهدی طارمی هم اکنون برای پورتو و همچنین تیم ملی ایران بازی می کند.

طارمی قبل از انتقال به آکادمی جوانان ایرانجوان فعالیت حرفه ای خود را در آکادمی برق بوشهر آغاز کرد و تابستان 1389 کار خود را در شاهین .

- یک سایت انگلیسی به تحلیل درآمد مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سایت sportslumo نوشت: مهدی طارمی هم اکنون برای پورتو و همچنین تیم ملی ایران بازی می کند.

طارمی قبل از انتقال به آکادمی جوانان ایرانجوان فعالیت حرفه ای خود را در آکادمی برق بوشهر آغاز کرد و تابستان 1389 کار خود را در شاهین بوشهر آغاز کرد و در 7 بازی به میدان رفت و در تمامی مسابقات یک گل به ثمر رساند.

در زمستان 1391 شاهین او را رها کرد.

او در دوران سربازی قرار بود در یک باشگاه نظامی خدمت کند، اما موفق به انجام این کار نشد و مجبور به خدمت در پادگان عادی شد.

طارمی در تابستان 1392 به ایرانجوان پیوست و شماره 9 فصل 1393-1393 را به دست آورد.

او در تابستان 1393 قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به مدت دو سال امضا کرد و در جولای 2016 به تیم ریزه اسپور در ترکیه پیوست.

طارمی به ایران بازگشت و قراردادی دو ساله با پرسپولیس امضا کرد که با حواشی زیادی همراه شد و سپس راهی الغرافه شد و در ادامه ریوآوه را انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل سایت انگلیسی از دستمزد 5 میلیون پوندی طارمی!

تحلیل سایت انگلیسی از دستمزد 5 میلیون پوندی طارمی!