مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-06سياسي

ایران همیشه شریک و دوست بوسنی بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بیسرا تورکوویچ» وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین امروز (سه شنبه) در نشست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سارایوو ضمن ابراز خرسندی از حضور همتای ایرانی در کشورش گفت: - وزیر خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان گفت که ایران همیشه برای این کشور شریک و دوست بوده و همواره از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی بوسنی و هرزگوین حمایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بیسرا تورکوویچ وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین امروز (سه شنبه) در نشست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سارایوو ضمن ابراز خرسندی از حضور همتای ایرانی در کشورش گفت: این سفری دوستانه است و 25 ژانویه 2023 سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور است.

در تاریخ 29 اکتبر 2022 یک ساختمان بسیار زیبا به مساحت 650 مترمربع در بهترین نقطه تهران به سفارت بوسنی در تهران تحویل داده شد.

  وی افزود: بوسنی مایل است روابط دوستانه را با کشور های همسایه و سایر کشور ها در نقاط مختلف دنیا بر اساس اصل احترام متقابل و احترام به حقوق بین الملل و همچنین قطعنامه های سازمان ملل برقرار کرده و توسعه بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همیشه شریک و دوست بوسنی بوده است

ایران همیشه شریک و دوست بوسنی بوده است