مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-06اجتماعي

اجرای فعالیت های مدرسه به دانش آموزان سپرده شود


وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت، قرآن عترت و نماز بر سپردن فعالیت های مدرسه به دانش آموزان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت، قرآن عترت و نماز بر سپردن فعالیت های مدرسه به دانش آموزان تأکید کرد.

در این پیام آمده است: در شرایطی که نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی در مسیر تحقق حیات طیبه جامعه عدل جهانی و تمدن اسلامی ایرانی قدم برداشته است، دشمنان اسلام در یک جنگ، ترکیبی بخش اعظمی از هجوم خود را معطوف به فطرت های پاک و بی آلایش نوجوانان و جوانان کرده و سعی دارند بـا بـه تعطیلی کشاندن فعالیت های مدارس فرزندان ما را از مسیر خود منحرف و از فتح قله های پیشرفت بازدارند.

در چنین شرایطی گسترش فعالیت های تربیتی به ویژه در حوزه های دینی و ارزشی قرآن، عترت و نماز، می تواند با برجسته کردن معنویت و اخلاق در سطح مدارس و تقویت ایمان دانش آموزان، ضمن خنثی کردن توطئه ها، فرصت های جدیدی پیش روی دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار دهد.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت، قرآن عترت و نماز به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) و اقامه کنندگان نماز، از همکارانم در سراسر کشور، به ویژه مدیران مربیان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فعالیت های مدرسه به دانش آموزان سپرده شود

اجرای فعالیت های مدرسه به دانش آموزان سپرده شود