مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-06پزشكي

آنچه زوجین باید بدانند


تجربه دوست داشته شدن، از نیازهای مهمی است که هر انسانی خواهان آن است، چرا که داشتن یک رابطه عاطفی سالم می تواند تاثیر بسزایی بر رشد فرد داشته باشد و باعث آرامش روحی می شود.

- انسانها از دقایق اولیه تولد، نیاز به دلبستگی را حس می کنند آنها به دنبال یک مراقب برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از انتخاب نو، براساس اطلاعات بدست آمده از مشاوره خانواده و تحقیقات، نوزادان از طریق گریه کردن، نگاه کردن، خندیدن و بسیاری از کارهای دیگر نیاز به عشق و وجود یک مراقب را بیان می کنند چرا که نبود این رابطه عاطفی، یک خلع بزرگ در زندگی کودک ایجاد می کند و رشد او را دچار مشکل می کند.

به علت مهم بودن موضوع محبت و علاقه در رشد آدمی، دراین مقاله قصد داریم تا 4 مرحله ای که افراد طی می کنند تا به یک محبت بالغانه برسند را بیان کنیم و مطالبی را ارائه دهیم.

یک) زوج ها تنها به دنبال ابراز علاقه و دوری از هرگونه اختلاف نظر هستند: زمانی که زوجین تازه با یکدیگر آشنا شده اند؛ شور و هیجان اولیه باعث می شود که از هر گونه بحث و اختلاف نظری دوری کنند؛ چرا فکر می کنند آنهایی که خیلی به هم علاقه دارند همیشه موافق یکدیگر هستند؛ در صورتی که دقیقا برعکس این موضوع درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه زوجین باید بدانند

آنچه زوجین باید بدانند