مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-06حوادث

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران پلیس راهور تهران در خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به مأموران پلیس راهور تهران در خرم آباد به همراه سلاح بکار رفته خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به مأموران پلیس راهور تهران در خرم آباد به همراه سلاح بکار رفته خبر داد.

یحیی الهی امروز پانزدهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت مأموران راهنمایی و رانندگی تهران در مورخه 30 خردادماه امسال توسط راننده یک دستگاه پژو پارس با سلاح جنگی، موضوع به صورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی پلیسی، فرد مورد نظر را در یکی از محلات شهر خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه پژو پارس، یک جفت پلاک جعلی، یک قبضه سلاح کلاشینکف و خشاب و 29 فشنگ مربوطه کشف شد.

الهی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم است و چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند خدشه ای به امنیت مردم وارد کنند بدانند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران پلیس راهور تهران در خرم آباد

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران پلیس راهور تهران در خرم آباد