مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-06سياسي

دستگیری عوامل اصلی ناامن سازی جاده ها در جنوب کشور


رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری افرادی خبر داد که قصد داشتند با تهدید و شلیک به کامیون ها، رانندگان جنوب کشور را مجبور به اعتصاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی، رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و مجازات تهدیدکنندگان مردم، کسبه و کامیونداران، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات استان هرمزگان باهمکاری اداره اطلاعات فارس پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند، دو نفر از عوامل اصلی تهدید کامیونداران که قصد ناامن سازی جاده های مواصلاتی استان های جنوبی کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

  مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: متهمین از طریق توزیع صدها شبنامه و فراخوان تهدیدآمیز از سوی شبکه های تروریستی معاند مأموریت داشتند با تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای اجبار کامیونداران به اعتصاب و ناامن سازی جاده های مواصلاتی استان های هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر اقدام کنند که خوشبختانه با هوشیاری و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه نامبردگان برای اجرای مأموریت و خرابکاری از مرودشت فارس تا بندرعباس برنامه داشتند، تصریح کرد: نکته قابل تأمل این است که هیچ کدام از مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل اصلی ناامن سازی جاده ها در جنوب کشور

دستگیری عوامل اصلی ناامن سازی جاده ها در جنوب کشور