مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-06سياسي

چند تیم عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط وزارت اطلاعات متلاشی شد


چند تیم عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و متلاشی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، چند تیم عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و متلاشی شدند.

وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و متلاشی شدن چند تیم عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

متن کامل اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است: باسمه تعالی به استحضار ملّت شریف ایران می رساند: با الطاف الهی و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند چند هسته ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی نمایند.

هسته های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره زنی های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می زدند.

پس از ردیابی و شناسایی هسته های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت 10 عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند تیم عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط وزارت اطلاعات متلاشی شد

چند تیم عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط وزارت اطلاعات متلاشی شد