مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-06سياسي

سالنی برای اسکان خانواده بازداشتی ها احداث می شود


قوه قضاییه می گوید یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی های اخیر زیر پل اوین احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید رییس قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی، تکریم خانواده زندانیان بوده و این موضوع بارها از سوی رییس دستگاه قضا مورد تاکید قرار گرفته است.

در همین راستا 19 دی ماه سال 1400 سازمان امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، بر پایه تاکیدات رییس قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی بخشنامه ای را صادر کرد که متضمن تقویت حقوق زندانیان و بازداشت شدگان و رعایت جنبه های اسلامی، اخلاقی و انسانی در برخورد با آنها و خانواده هایشان بود.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست (دوشنبه 15 فروردین) شورای عالی قوه قضاییه در راستای تکریم خانواده زندانیان با تقدیر از سازمان زندان ها به سبب ترسیم اولویت های 8 گانه برای سال 1401 بر مقوله گذراندن محکومیت مددجویان در زندان محل سکونت یا نزدیک ترین زندان به محل سکونت خانواده آن ها در حد مقدور تاکید کرد.

در پی وقوع جریانات اخیر در کشور به ویژه پایتخت و متعاقب آن بازداشت اغتشاشگران، برخی مشکلات در مقابل زندان اوین و دادسرای شهید مقدس برای خانواده بازداشت شدگان که جهت پیگیری وضعیت اعضای خانواده خود در آنجا حضور داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالنی برای اسکان خانواده بازداشتی ها احداث می شود

سالنی برای اسکان خانواده بازداشتی ها احداث می شود