مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06سياسي

رییس دانشگاه: پژوهش نباشد، علم به جایی نمی رسد


آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه رازی کرمانشاه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

- دکتر محمدنبی احمدی رییس دانشگاه رازی در این مراسم، از پژوهش به عنوان نیروی محرکه علم نام برد و اظهارکرد: اگر پژوهش نباشد، علم به جایی نمی رسد.

وی با تأکید براینکه خروجی دانش و پژوهش باید منجر به حل مسائل جامعه و رفاه و توسعه شود، افزود: دانش و پژوهش در صورتی مؤثر واقع خواهد بود که بتواند راهگشای مشکلات جامعه باشد و منجر به اشتغالزایی و درآمدزایی شود.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه یادآور شد: متأسفانه آنچنان که باید مسیر تبدیل پژوهش به ثروت و اشتغال طی نشده و همچنان نیازمند تلاش و هم افزایی بیشتر در این راستا هستیم.

بعنوان مثال علیرغم سرآمد بودن در رشته شیمی متأسفانه با بحران انرژی مواجه هستیم و در استانی که 70 درصد قیر کشور را تولید می کند، اما هنوز نتوانسته ایم از مزایای آن به خوبی استفاده کنیم.

دکتر مصطفی مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی نیز پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین را شعار هفته پژوهش و فناوری اعلام کرد و افزود: دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر استان، متولی برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری است که از مهمترین برنامه های این هفته، تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاهی و استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه: پژوهش نباشد، علم به جایی نمی رسد

رییس دانشگاه: پژوهش نباشد، علم به جایی نمی رسد