مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-05اقتصادي

تفاهم نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید


تفاهم نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد بانک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: صنعت خودرو اهمیت ویژه ای برای شبکه بانکی کشور دارد و مجموعه سایپا به عنوان یکی از برندهای اصلی این صنعت، جایگاه ویژه و ممتازی در حوزه اشتغال، ارزآوری و استفاده از نیروهای توانمند دارد.

با امضای این تفاهم نامه و هماهنگی های ایجاد شده، حمایت بانک صادرات ایران برای خدمت بیشتر به تولید، اشتغال و صنعت کشور گسترش قابل توجهی خواهد یافت.

وی امضای این تفاهم نامه را در راستای خدمت بیشتر به مردم، تولید و اشتغال مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هماهنگی و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

سایپا یکی از شرکت های خودروسازی مهم و اثرگذار در حوزه تولید و اشتغال در صنعت کشور به حساب می آید که تولیدات این شرکت مورد استفاده عموم مردم و کشورهای منطقه است و از این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید

تفاهم نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید