مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-05اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان از امروز تا 20 آذرماه


براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، از امروز(14 آذرماه) تا یکشنبه آینده، ناپایداری های جوی ادامه خواهد داشت و با توجه به کاهش محسوس دمای هوا، - ایسنا/کرمان براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، از امروز(14 آذرماه) تا یکشنبه آینده، ناپایداری های جوی ادامه خواهد داشت و با توجه به کاهش محسوس دمای هوا، بارش جمعه شب و شنبه در بسیاری از مناطق خصوصا ارتفاعات، مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، پیرو هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان کرمان، از امروز(14 آذرماه) تا یکشنبه آینده، ناپایداری های جوی ادامه خواهد داشت.

براین اساس امروز بیشترین شدت بارش در نیمه غربی و شمال استان، روز سه شنبه بارش در مناطق شمالی(به ویژه اطراف زرند) و ارتفاعات مرکزی و چهارشنبه در مناطق مرکزی پیش بینی می شود.

این اطلاعیه می افزاید: پنجشنبه از شدت بارش ها کاسته شده و مجددا از بعدازظهر جمعه بارش در مناطق مرکزی و غرب استان کرمان آغاز خواهد شد.

با توجه به کاهش محسوس دمای هوا، بارش جمعه شب و شنبه در بسیاری از مناطق خصوصا ارتفاعات، مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان از امروز تا 20 آذرماه

فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان از امروز تا 20 آذرماه