مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-05ورزشي

چراغ هاکی همدان روشن شد اما حاشیه سازی ها تمامی ندارد!


رییس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی بازان و حاشیه سازی ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت ها انجام دهیم.

- حسین ترابی در نشست بررسی وضعیت و شرایط هاکی همدان که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با اشاره به اینکه در هنگام گرفتن سکان هدایت هیأت هاکی استان در سال 98 فقط 900 هزار تومان در خزانه هیأت موجود بود، اظهار کرد: هنگامی که ریاست هیأت هاکی را عهده دار شدم با وجود مشکلات مالی موجود در هیأت توانستیم تیم بانوان را به لیگ برتر اعزام کنیم که واقعاً به سختی انجام شد و با هر مصیبتی تلاش کردیم این امر واجب را ممکن کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر تیم اصلی بانوان در لیگ برتر، تیمی تحت عنوان تیم ب بانوان نیز به مسابقات لیگ اعزام کردیم که شاکله نسبتاً جوان تری نسبت به تیم اصلی در اختیار داشت.

ترابی با اشاره به اینکه پس از پایان گرفتن پاندمی کرونا، در تاریخ 30 تیرماه 1400 مجوز تمرینات ورزشی در فضای باز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به ما داده شد، افزود: البته پیش از این تاریخ با مساعدت و همکاری نزدیک دکتر سیفی مدیرکل وقت سعی می کردیم جسته گریخته و بعضاً مخفیانه تمرینات تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ هاکی همدان روشن شد اما حاشیه سازی ها تمامی ندارد!

چراغ هاکی همدان روشن شد اما حاشیه سازی ها تمامی ندارد!