مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-05اقتصادي

50 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به جامعه توان یاب از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به جامعه توان یاب از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی این استان خبر داد.

حسین مدرس خیابانی ضمن گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی اظهار کرد: باید تلاش مضاعف برای فراهم کردن زمینه توانمندسازی و حضور فعال این قشر در جامعه صورت گیرد و این محدودیت نباید به مانعی برای حضور این افراد در اجتماع تبدیل شود.

وی ادامه داد: این افراد دارای قلبی پر مهر، روحی بزرگ و انگیزه های فراوان هستند که هرکدام برای ما درس های بزرگی را در پی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از خانواده ها، مربیان و معلمان افراد دارای محدودیت تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما است که برای زندگی عادی، بهتر و با نشاط تر این عزیزان هر آنچه در توان داریم بگذاریم.

وی عنوان کرد: همان طور که برای یک فرد عادی جهت پیگیری مطالباتش میز خدمت در نظر گرفته ایم، در قبال افرادی که محدودیت جسمی و حرکتی دارند نیز باید شرایطی فراهم کنیم که براحتی به مسوولان و امکانات دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

50 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت