مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-04دانش

آغاز برگزاری هفته پژوهش و فناوری خوزستان از 26 آذرماه


نخستین نشست کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان با حضور اعضای این کمیته و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

- دکتر علیرضا کیاست معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در این نشست که امروز (13 آذرماه) در تالار اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، گفت: در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان خوزستان مقرر شد هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان 26 آذرماه تا اول دی ماه امسال برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، وی افزود: در کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری شاخص های ارائه شده برای معرفی برگزیدگان بررسی می شود و دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دانشگاه مادر میزبان برگزاری نشست های کمیته علمی است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: در سال 1401 برگزیدگان پژوهشی استان در محورهای کشاورزی و منابع طبیعی ، فنی و مهندسی ، دامپزشکی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، علوم پزشکی و هنر تجلیل می شوند.

کیاست اضافه کرد: همچنین در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان خوزستان دانشجویان برگزیده استان در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، معلمان و دانش آموزان پژوهشگر، فناوران برتر، پژوهشگران برتر مراکز تحقیقاتی و دستگاه های اجرایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری هفته پژوهش و فناوری خوزستان از 26 آذرماه

آغاز برگزاری هفته پژوهش و فناوری خوزستان از 26 آذرماه