مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-04بين الملل

چهار شرط اوکراین برای ارائه تضمینی امنیتی به روسیه


دویست و هشتاد و دومین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

-   چهار شرط اوکراین برای ارائه تضمینی امنیتی به روسیه دیوید آراخامیا رییس جناح حاکم بر دولت اوکراین و هیئت مذاکره کننده با روسیه تصریح کرد که کی یف آماده است در صورت برآورده شدن یکسری شروط، تضمین های امنیتی به روسیه بدهد و در روند مذاکره با مسکو قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتارنمای کی یف ایندیپندنت، وی گفت،در صورتی که مسکو نیروهایش را از اوکراین خارج کند،خسارت پرداخت کند، تمامی جنایتکاران جنگی را مجازات و داوطلبانه تسلیحات هسته ای خود را تحویل دهد، اوکراین آماده ارائه تضمین های امنیتی است.

این مقام اوکراینی گفت: زمانیکه روسیه این شروط را برآورده کرد، ما آماده ایم پشت میز مذاکره بنشینیم و در مورد تضمین های امنیتی مذاکره کنیم.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه روز گذشته از غرب درخواست کرده بود که در صورت موافقت ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با مذاکره در باره پایان جنگ اوکراین، دادن تضمین هایی به مسکو درباره ساختار امنیتی آینده را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار شرط اوکراین برای ارائه تضمینی امنیتی به روسیه

چهار شرط اوکراین برای ارائه تضمینی امنیتی به روسیه