مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-04سياسي

سرلشکر سلامی: تجهیزات پرستاری در سپاه باید نوسازی شود


فرمانده کل سپاه با تاکید بر لزوم نوسازی تجهیزات پرستاری در سپاه گفت: کار پرستاری کاری زینبی و ارزشمند، و ترکیبی از علم، هنر، اخلاق و فضیلت است که این همان وجه تمایز آن با سایر علوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آیین گرامیداشت روز پرستار که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد، اظهارکرد: به معنای واقعی، کار پرستاری کاری زینبی و ارزشمند، و ترکیبی از علم، هنر، اخلاق و فضیلت است که این همان وجه تمایز آن با سایر علوم است؛ البته پرستاری شغل نیست، بلکه دقیقاً ذات آن فضیلت است.

سلامی افزود: خیلی از مشاغل خوب هستند، ولی پرستاری شغلی است که از قلب شروع می شود؛ به عبارتی پرستار اپراتور نیست، بلکه بروز دادن تمام احساسات و عواطف انسانی و تجلی آن در رفتار فیزیکی است به نحوی که چنانچه این را از پرستاری جدا کنند، ادامه دادن فعالیت برای آن میسر نخواهد بود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: برای سنین پایین تر، پرستاران پدری یا مادری، و برای هم سن و سال های خود خواهری و برادری می کنند.

وی گفت: پرستاران هر روز با همان احساس مسئولیت اولین روز خدمت انجام وظیفه می کنند؛ لذا نوسازی تجهیزات پرستاری در سپاه موضوعی است که باید به آن توجه کرد و اهتمام جدی داشت؛ براین اساس باید تلاش کنیم که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: تجهیزات پرستاری در سپاه باید نوسازی شود

سرلشکر سلامی: تجهیزات پرستاری در سپاه باید نوسازی شود