مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-04سياسي

ضرورت اصلاح الگوی کشت در آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در استان آذربایجان شرقی به لحاظ قرار گرفتن در حوضه دریاچه ارومیه برای اصلاح الگوی کشت ضرورت وجود دارد و ما حدود هشت سال است تلاش داریم در حوضه دریاچه ارومیه محصولات با نیاز آبی بیشتر را کم کنیم و محصولات با .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در استان آذربایجان شرقی به لحاظ قرار گرفتن در حوضه دریاچه ارومیه برای اصلاح الگوی کشت ضرورت وجود دارد و ما حدود هشت سال است تلاش داریم در حوضه دریاچه ارومیه محصولات با نیاز آبی بیشتر را کم کنیم و محصولات با نیاز آبی کمتر جایگزین نماییم.

اکبر فتحی، یکشنبه، 13 آذرماه، در جمع خبرنگاران، گفت: اصلاح الگوی کشت از گذشته در قوانین متعدد مخصوصاً در قالب قوانین برنامه مطرح و برنامه هایی برای اصلاح الگوی کشت توسط ارگان های ذیربط ارائه شده بود اما متاسفانه اجرای این برنامه ها مسکوت مانده بود در دولت سیزدهم، وزیر جهادکشاورزی، اصلاح الگوی کشت را در راس برنامه هایش قرار داد و در برنامه دفاعی خود که در حوزه برنامه تحولی بخش کشاورزی در مجلس از آن دفاع می کرد به اصلاح الگوی کشت اشاره کرده بود.

بنابراین به این وعده اش عمل کرد و الگوی کشت سرزمین ایران تدوین شد و استان ما هم به عنوان یکی از استانهای کشور از این الگوی کشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح الگوی کشت در آذربایجان شرقی

ضرورت اصلاح الگوی کشت در آذربایجان شرقی