مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-04اجتماعي

هاشمی: مدارس رتبه بندی می شود/ ثبت نام الکترونیکی مدارس برای سال تحصیلی آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمجتبی هاشمی درباره فرایند رتبه بندی مدارس و شاخص های این اقدام افزود: رتبه بندی مدارس را مبتنی بر کیفیت مدارس در نظر گرفته ایم؛ - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از رتبه بندی کیفی مدارس خبر داد و گفت: این اقدام در یک طرح مشترک میان شورای عالی، اداره کل ارزیابی عملکرد و سنجش آموزش و پرورش بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمجتبی هاشمی درباره فرایند رتبه بندی مدارس و شاخص های این اقدام افزود: رتبه بندی مدارس را مبتنی بر کیفیت مدارس در نظر گرفته ایم؛ شایستگی ها و صلاحیت هایی در سطح مدیریت مدارس و صلاحیت حرفه ای، تخصصی و عمومی و روش های علمی برای دسترسی به اهداف کیفی مدارس مورد بررسی قرار دادیم و از الگو های مختلفی در این زمینه استفاده می شود.

وی ادامه داد: هفته آینده در یک نشست با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش، قرار است که هر بخش موضوعات بررسی شده را عنوان کند، هم افزایی صورت گیرد تا بتوانیم نتیجه گیری کنیم.

ثبت نام الکترونیکی مدارس برای سال تحصیلی آینده هاشمی درباره فرآیند ثبت نام دانش آموزان اظهار داشت: ثبت نام در سطح مدارس با نزدیک به 16 میلیون دانش آموز براساس پیش بینی ها انجام شد که پس از پایان کار، این فرایند باید مورد ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: مدارس رتبه بندی می شود/ ثبت نام الکترونیکی مدارس برای سال تحصیلی آینده

هاشمی: مدارس رتبه بندی می شود/ ثبت نام الکترونیکی مدارس برای سال تحصیلی آینده