مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-04بين الملل

تاکید نماینده آمریکا بر موضع حمایت از اغتشاش در ایران


نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تأکید کرد که در حال حاضر اولویت واشنگتن حمایت از اغتشاشات در ایران و نه مذاکرات با آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، راب مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران (شنبه، سوم دسامبر) تأکید کرد که ایالات متحده به جای آن که بر مذاکرات با ایران تمرکز کند، اولویت خود را بر کمک نظامی ایران به روسیه و حمایت از اغتشاشات در ایران قرار داده است.

پایگاه تحلیلی-خبری بلومبرگ در این خصوص نوشت مالی در مصاحبه روز شنبه گفت که ایالات متحده به جای تمرکز بر مذاکرات متوقف شده برای احیای برجام، بر عرضه تسلیحات ایران به روسیه و حمایت از معترضان ایرانی تمرکز دارد .

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بدون اشاره به کارشکنی های ایالات متحده در مسیر مذاکرات هسته ای، مدعی شد: ایران علاقه ای به توافق ندارد و ما بر چیزهای دیگر متمرکز شده ایم.

در حال حاضر می توانیم در تلاش برای بازدارندگی و اخلال در ارائه تسلیحات به روسیه و تلاش برای حمایت از خواسته های اساسی مردم ایران تفاوت ایجاد کنیم .

راب مالی در ادامه با بی فایده توصیف کردن مذاکرات، ادعا کرد: چه فایده ای دارد؟ وقتی قرار است ایران با خواسته های غیرقابل قبول بازگردد، به چه دلیل باید روی آن تمرکز کنیم؟ در این برهه از زمان، قصد نداریم بر توافق هسته ای تمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده آمریکا بر موضع حمایت از اغتشاش در ایران

تاکید نماینده آمریکا بر موضع حمایت از اغتشاش در ایران